3.12.2009

YENİ TABANLAR

Yeni taban yapmaya başladım alttan çekmeceli ve elek telli bir tane denemek için kovanın birtanesine koydum artılarını ve eksilerini görmek için şimdilik bir sorun yok gözüküyor bakalım hayırlısı.

Ön musluk girişleri farklı ölçülerde arının gücüne göre ayarlanabilir.

Önden çekmeceli yaptım ilerde farklı planlarım var .



Kullandığım sac 0.30 galvaniz ucuza da geldi bir tabakadan epey çıkıyor.

Basit kıvrımla şekil alabiliyor.

Alttan iki çıta çaktım sac ince olduğu için sarkma yaptı böylede iş yapacak başka şekilde yapan arkadaşlar da var bana böyle daha kolay geldi neticede hepsi aynı işi yapacak yazın çok faydasını göreceğime inanıyorum havalandırma işine çok yarıyacak oğul vermesini de engelleyeceğine inanıyorum hep beraber göreceğiz.








8 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Civelek yeni model denemeleriniz hayırlı olsun,umarım yeni denemelerinizden daha iyi neticeler alırsınız.Başarı ve kolaylık dileklerimle.

Kenbiloğlu dedi ki...

Şenol Ustam,

kolay gelsin benimde yeni kovan altlığı yapma niyetim var alman modellerini inceledim ,Ali Şekerli arkadaşımızın modeli inceledim benzer bir şey de ben yapacağım

selamlar

muhteşem turunç dedi ki...

Şenol abi hadi hayırlısı bakalım sen bu kış erken başladın:)

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Şenol ülkemizde arıcılık bir çok konuda sil baştan olmaya başladı. Bunların başında arı ırkları ve malzemeler hatta arı yemleri başta gelmekte. Bunları zaman içinde hep birlikte görecegiz.Çalışmalarında başarılar, dilerim, kolay gelsin. Sağlıcakla kal.

Adsız dedi ki...

Şenol Abi, merhaba,
oncelikle siteniz internette gezerken tesadufen buldum, sizi bu paylasimci calismanizdan oturu kutlarim. Abi bir sey sormak icin yaziyorum. Biz burda (Bursa) sandiklarin dis kapaklarinin galvanizle kapliyoruz. fakat tabaka halindeki galvanizi kesmek bukmek ve cakmak hem yorucu hemde oldukca zaman aliyor. fakat sitenize koydugunuz bazi resimlerde sizin sandigin ustunu yekpare bir malzeme ile kapladiginizi gordum. Acaba bu malzeme nedir? bizimle paylasir misiniz? Konu hakkinda bizi bilgilendirir misiniz?

Saygilar

alper gurman

iletisim icin: alpergurman@yahoo.com

Trakya dedi ki...

Abiler öğrenmenin yaşı dini ırkı yok amaç en iyi şekilde yapmaya çalışmak bende iyi doğru olduğuna inandığım şeyleri yapmaya çalışıyorum selamlar kolay gelsin. İsmail tabanları yapar iken iyi düşün hatanın dönüşü zor olur yada yenisini yapmak zorunda kalırsın selamlar. Alper önceki yorumuna cevap yazmıştım yinede yazıyorum benim kullandığım kapak sacları matbaacıların kullandığı aliminyum kalıp kolay şekil alır zımbalarsın yumuşak olduğu için zımba deler kalıpların ceşitli kalınlıkta olanları var 0.30 veya0.40 olanı tavsiye ederim kolaygelsin.

Adsız dedi ki...

Abi, ben o cvbi gorememisim, neden bilmiyorum sanirim benim bilgisayarişmin ayarlarindan kaynaklaniyor. Abi cok tesekkur ediyorum. Bursa'dan selamlar saygilar.Size de kolay gelsin Abi.

Alper

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

SAYIN KARDEŞİM Sanki baldan para kazanıyoruzda habire masraf masraf yapıyoruz senin başka işinmi yok zaten evide atolyeye çevirmişsin valla yengenin yerine olsam seni kovarım aylak kaldın galiba gelde üzüm fidanı dikelim üzümlerden yaza hardaliye yaparız satarız şaka bir yana güzel ve saglıklı olmuşlar hayırlısı ilen kullan kolaygelsin